Werving en Selectie in Zorg en Welzijn

Vacatures vinden

Inschrijven werkzoekende

Inschrijven werkgever

Wil je werken met plezier op jouw manier? Zoek je een professional die precies bij je organisatie past?

Wij zorgen voor de beste match! Onze focus ligt daarbij op een aantal specifieke functies.
Ben je fysiotherapeut, ergotherapeut, psycholoog, orthopedagoog, maatschappelijk werker of assistent bij huisarts of apotheek, of je bent op zoek naar een mederwerker met deze kwalificaties, dan ben je bij ons aan het juiste adres.

Schrijf je gratis in en ontdek je mogelijkheden. Je kunt ons natuurlijk ook bellen op 0318 - 742 115 of een bericht sturen via de email of het via het contactformulier

 

Klachtenreglement

Het melden van een klacht

MedicaCare streeft ernaar optimaal tegemoet te komen aan de wensen van haar klanten. Ondanks dit streven kan het voorkomen dat een klant ontevreden is, wat kan leiden tot een klacht. Wij nemen fouten en klachten heel serieus en zien ze als een mogelijkheid om onze dienstverlening en samenwerking te verbeteren. Het is altijd onze intentie om samen tot een oplossing te komen.

Heb je een klacht, dan is je consulent van MedicaCare je eerste aanspreekpunt. De leidinggevende van de consulent is eindverantwoordelijk voor een goede afhandeling van de klacht. Daarnaast kun je de klacht ook telefonisch, schriftelijk of per email. 

Klachtenprocedure MedicaCare

Toepassingsgebied
De klachtenprocedure is van toepassing op alle uitingen van ongenoegen over contacten met MedicaCare die niet onmiddellijk door de direct aangesprokene weggenomen kunnen worden.
Definitie van een klacht
Een klacht is een uiting van een klant waaruit blijkt dat de dienst(verlening) van MedicaCare niet voldoet aan zijn of haar verwachting.  Doel van de klachtenregeling
Het op zorgvuldige en uniforme wijze registreren en afhandelen van klachten, het wegnemen van de oorzaken, en het nemen van adequate maatregelen om herhaling te voorkomen.

Ontvangen en registreren van een klacht
De klacht wordt het liefst gemeld aan de consulent. Daarnaast kan de klacht telefonisch, schriftelijk of per e-mail gemeld worden bij MedicaCare. De klacht wordt zo mogelijk direct maar uiterlijk binnen 10 dagen behandeld.
Afhankelijk van de aard of ernst van de klacht wordt deze:
* door de consulent zelf afgehandeld of;
* doorgespeeld naar de leidinggevende.
Wij registreren de volgende gegevens:
* datum ontvangst;
* naam klant;
* telefoonnummer;
* korte omschrijving klacht.

Behandelen van een klacht
De consulent stelt, indien mogelijk en nodig, een passende oplossing aan je voor. Deze oplossing legt Medicare per email of schriftelijk aan je vast.
In dit schrijven dient te worden vermeld:
* behandelaar van klacht;
* oorzaak;
* oplossing;
* wel/niet overeenstemming met klant;
* datum.
Indien de consulent de klacht zelf niet - of niet direct - kan oplossen wordt deze aan de leidinggevende van consulent voorgelegd.

Verantwoordelijkheden
Alle medewerkers zijn verantwoordelijk voor het correct afhandelen van een klacht.
De klachtenbehandelaar is verantwoordelijk voor de afwikkeling van de klacht.
De leidinggevende is verantwoordelijk voor de analyse en archivering van de klacht en andere daaraan gerelateerde documenten en de bewaking van de klachtenafhandeling.

MedicaCare
Stationsweg 71, 6711 PL Ede
Tel: 0318-742 115
Email: info@medicacare.nl



 

Nieuwsbrief
Vul hieronder je e-mailadres in om je aan te melden voor onze nieuwsbrieven.
Contact

Wil je meer informatie over wat we voor je kunnen betekenen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Stationsweg 71
6711 PL Ede
0318-742 115
info@medicacare.nl

Social media

MedicaCare is ook te volgen via social media. Like onze facebook pagina, volg ons op twitter of verbind met Linked in voor het actuele nieuws.

© Copyright 2019 Medicacare - Alle rechten voorbehouden
MedicaCare gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close